הו,  אוגוסט.  החודש של המסעות המכונפים.  נדמה שכמעט כולם הצמיחו לעצמם גלגלים, או כנפיים, או גם וגם,  וכמעט כולם עושים בהם שימוש בו זמנית.

 

וגם אני  –  שוב אני לפני מסע מכונף.  אני אתנהג כמבוגר אחראי ולא איילל כאן בכפיות טובה על כך שאינני חובבת מסעות.  במקום זה אספר על שני פריטים חשובים שאני לוקחת אתי:  מחשב נייד קטון ומיושן (בצירוף תקווה שיעבוד,  אני צריכה אותו בשביל העבודה),  ומחברת חדשה,  דנדשית מהניילונים,  כמו שהילד נהג לקרוא לזה פעם. כמה טוב לדעת שמחברות אינן תלויות בטכנולוגיה ובחיבור לאינטרנט.

 

אעדכן כשאוכל.  קיץ טוב לכולם,  לכולנו!

32 מחשבות על “

  1. היללות דווקא מנמיכות ציפיות ולכן יש סיכוי גדול יותר ליהנות.
    אין על מחברת דנדשה וכתיבה תמה
    שובי אלינו בשלום עמוסת חוויות וחיוכים.

    אהבתי

  2. נסיעה טובה 1 בילוי נעים!

    ושני הדברים שאת לוקחת הכרחיים
    ובדיוק את אותם הדברים אני לוקחת לנסיעה שלי

    אגב; בדיוק אמרתי כמה נהדרת התקופה הזאת של האינטרנט
    בתי ’שוחחה’ אתי כרגע  בפייסבוק ובסקייפ , כשהיא ומשפחתה בחו"ל …דיווח ישיר או דיוור ((דיבור) ישיר 😉

    אהבתי

  3. גם אני לקחתי מחברת לטיול קצרצר שעשינו אני והבת (נסענו לראות את המטאורים בתמנע) אבל מה – שכחתי לקחת עט! זה אף פעם לא קרה לי.

    אהבתי

כתיבת תגובה